Black knights legends of honor
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie?

4 posters

Go down

GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie? Empty GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie?

Post by Admin Sat Jul 09, 2016 11:14 pm

Wil jullie mening weten.

We zijn veel minder actief dan vroeger.
Je mag mij hiervoor aankijken.
Maar ben hier naar mijn mening altijd duidelijk over geweest.
Ik kon niet zoveel online zijn als joker.

De activiteit van laatste week is heel erg laag, zo laag dat we naar mijn mening een heel erg moeilijk bestaan krijgen als BK en zeker geen rol van betekenis kunnen spelen.

Daarom denk ik dat het het beste is als we fuseren.
Het ligt voor de hand dat dit draken of the bakckup zal zijn.

WIL VAN JULLIE WETEN HOE JE HIEROVER DENKT.

Post je reactie in deze thread.

Rocco

Admin
Admin

Posts : 17
Join date : 2016-06-18

https://thenewblackknights.board-directory.net

Back to top Go down

GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie? Empty Re: GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie?

Post by Arkan Sun Jul 10, 2016 1:51 pm

Je weet mijn mening Rocco, ik blijf tot de laatste snik .... ik wil het nog een kans geve tot eind augustus en desnoods enkel met de aktieve leden doorgaan als ze beslissen om bij BK's te blijven én dat hoop ik ... want het gras is niet groener aan de overkant , wat wel zekers is dat we onze tactiek moeten veranderen , buiten het feit dat je moet groeien , groeien en nog es groeien ....

Arkan

Posts : 7
Join date : 2016-06-28

Back to top Go down

GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie? Empty GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie?

Post by brigalai Wed Jul 13, 2016 10:00 pm

Een groep creëren die zwaar actief is ( dagelijks 2 à 4 uren ) zal moeilijk te vinden zijn.
De meeste moeten gaan werken en hebben nog eens een privé leven ook .
Die groep zal maar klein zijn, en gaan jullie niet krachtig genoeg zijn tegen de overmacht die heerst in dit spel .

Daarom een fusie klinkt goed , een nadeel is ook dat je misschien spionnen meetrekt .
Je werft ook actieve en minder actieve mee , je hebt overal voor en nadelen bij alles .

Voor mij een fusie klinkt prima , minder actieve spelers verwijderen vind ik geen optie .
De personen die totaal niet actief zijn daar ga ik in mee om ze te verwijderen .

Als ik voor jullie goed genoeg ben in het actief meedoen , blijf ik ook tot de laatste .


brigalai

Posts : 1
Join date : 2016-07-04

Back to top Go down

GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie? Empty Re: GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie?

Post by Lissewega Wed Jul 13, 2016 11:12 pm

Blijven niet actieve nog 1 kans en gedaan

Lissewega

Posts : 1
Join date : 2016-06-28

Back to top Go down

GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie? Empty Re: GEEF JE MENING: zijn we beter af met een fusie?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum